Căutăm noi colegi care să ne întregească echipa. Daca ești o persoană energică, atentă la detalii, în continuă dezvoltare, dacă te consideri o persoană deschisă și cu inițiativă, s-ar putea să fii exact persoana de care WOLF Imobiliare are nevoie.

Dacă dorești să te alături echipei noastre, îți oferim un loc de muncă stabil, transparent, în care vei avea posibilitate să crești, în care vei învăța să stăpânești activități din arii diverse și să te dezvolți într-un mediu prietenos, alături de persoane ce apreciază corectitudinea și atenția față de clienți.

Oferta este în orașul Sibiu

Poziții disponibile: 2

Trimite-ne un CV la office@wolfimobiliare.ro pana la data de 26 Februarie 2017.

Dacă CV-ul este selecționat, noi te vom suna să programăm o întâlnire la sediul nostru…cafeaua o dăm noi :)

Asistent Administrativ

Responsabilități

  • Vei lucra împreună cu Directorul General pentru a susține activitatea firmei
  • Vei pregăti dosarele cu contractele necesare susținerii activității
  • Vei prelua și arhiva documentele companiei
  • Vei oferi consultanță pentru susținerea clienților în pregătirea dosarelor pentru finanțare bancară sau de stat
  • Te vei asigura ca actele sunt păstrate corect
  • Vei susține activitatea biroului și a colegilor cu sarcini punctuale

Profilul tău:

  • Experiența de minim un an intr-unul din domeniile: secretariat, back-office, administrativ
  • Cunoașterea bună a suitei Microsoft Office
  • Bune abilități organizatorice
  • Proactivitate și inițiativă
  • Rezistență la stres
  • Atenție concentrată
  • Prezență de spirit și îndemânare pentru a rezolva problemele cu rapiditate
  • Abilitați bune de comunicare și de lucru în echipă
  • Permis categoria B

Oferta noastră include:

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
  • Pachet salarial atractiv, telefon, laptop
  • Instruire sistematică
  • Posibilitate de evoluție profesională
  • Decont de transport pentru persoanele din împrejurimile Sibiului
  • Beneficii conexe în funcție de specificul jobului și performanțe

Asistent Administrativ Job Sibiu

Responsabil logistică și achiziții

Responsabilități:

  • Vei realiza aprovizionare cu bunuri necesare biroului și activității firmei
  • Vei realiza activitatea de transport de produse necesare
  • Vei asigura verificarea caracteristicilor produselor comandate și recepționate
  • Vei asigura livrarea de documente și bunuri către diverși beneficiari în termene și condiții stabilite
  • Vei realiza plata unora dintre facturi
  • Vei căuta să dezvolți o categorie de furnizori agreați, pe criterii, incluzând istoric de colaborare, standarde de calitate și parametri de eficiență economică

Profilul tău:

  • Permis de conducere categoria B (minim 1 an experiență de condus efectiv)
  • Abilități de organizare și comunicare
  • Spirit întreprinzător
  • Proactivitate
  • Capacitate de a lucra în echipă, dar și individual
  • Rezistență la stres
  • Experiența de lucru intr-un domeniu relevant (achiziții, logistica,curierat) este un plus, dar nu obligatorie

Oferta noastră include:

  • Pachet salarial atractiv
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
  • Instruire sistematică
  • Mediu de lucru plăcut
  • Posibilitatea de evoluție profesională
  • Mașină de serviciu, telefon, laptop
  • Beneficii conexe în funcție de specificul jobului și performanțe

Job SIbiu Responsabil logistică și achiziții

VINO ÎN ECHIPA WOLF IMOBILIARE!

WOLF IMOBILIARE este un dezvoltator imobiliar dinamic pe piața din România, ce își propune să crească nivelul calității vieții românilor prin investiții în proiecte imobiliare, investiții făcute la cel mai înalt standard de calitate.

Proiectele WOLF cuprind ansambluri rezidențiale din zona Calea Cisnădiei, dar și proiecte speciale de case sau locuințe de lux.

Pentru mai multe detalii legate de activitatea noastră, accesează www.wolfimobiliare.ro